:O

pentnye,arini byk dh gi jln
td mule2 xnk ikut gi kndri kwen k.bedah
sbb pening,lgpon mls giler
sbb msti rmi org en kt sne!!
pstu mmg moody giler,sorry ar angah.alang,adek
asek kne mrh je,hehehehe
pstu gi Jakel jp nk gi bli kaen utk raya
nk dkt sejam crik jakel kt shh alm
xtau kt mne
mle2 pergi skt Saccmall,bangla tu kte dkt sksyn 9
pegi sksyn9 ,xjmpe
pstu tnye org kedai jhit
kte kt dpn uitm,
last2 gi smbhyg asar kt petronas dulu
pstu tnye kt sorg makcik ni,
pstu bru jmpe
bli dri pkl 5.30 smpi pkl 7
pstu gi alam plaza jap
gi nagoya,crik lgi spsg kaen
kaen kt sne,krg mnrk mint
pstu tgk bwh de jual jam blmbk
so gi tgk jap
nk bli sbb jam abes bateri
pstu tgk ar
igt nk crik yg sbijik cm jam yg lme,
jam besi biru laut kesukaan rmi :D
pstu xde
so igtkn nk bli jam bulat digitl
pstu klo aq pki msti x lawa
sbb tgn aq akn nmpk gi bsr
so tnmpk jam cam hajar
nk bli wrne biru tp xde,
yg ade wrne hitam,merah,oren,kuning
so pilihlah wrne pink :P
yelah pink kn antara my fav colour :)
hitam , putih , biru laut/awan, pink
igtkn nk gne duit sndri
pstu ayh dh hlr duit,
sbrnyue sgn nk amek
lgpon kesian ayh,td byk duit dh habis
tp ayh kte amek jela,so,aq pon amekla
adek aq yg last tu dh kte cmni
"klo adek nmpk along gne duit ayh siap!!"
rse cm nk tmbk2 je mulut die biar xde gigi!
suke ati aq lah!dh ayh nk bg,amek jelah
pstu angah ngn alang plk menyibuk nk bli jam
kesian ayh,dorg buknnye gne sgt jam
MENGADE-ngade-ngade!!!!(Geramnye)
aq laenlah,perlukn jam
sbb hidup kt asrama kne pndi2 uruskn masa
jam dorg tu bru pki dru bln 3 xslp
pstu bateri dh abes la,itula,inilah
klo x reti pki jam tu xyah ar pki!
hish,huh,,leganye dpt lepas kt sni
yg plg pnting sian ayah
dhlh esok nk cat kete lg,nk buat spect aq ngn adek lg
minggu dpn pnye minggu dpn nk gi kkk sdre kwin
pstu nk bli brg blk asrama
blk asrama duit agi,siannye ayah ya ALLAH!
ok,cukopcukop
pstu kitorg gi petronas solt maghrib,
pstu ayh bli air,
pstu,,hahahahahahahah?!!!
sush ar nk cite,,kehkeh
pstu blik and...
TET!habis